My VVIP members

Selasa, 19 Mei 2009

Apabila Babi Berkata-kata




Hebat manusia ni, macam-macam diorang cipta.Manusia dah sampai bulan.Bangunan yg tinggi diorang bina,jambatan yg panjang.Apa saja yg terlintas difikiran, manusia boleh cipta.Betul tak Mak Bi?


Hebat apa bendanya Pak Bi, aku ni dah dua bulan selsema.Tak dapat lagi ubat yg sebenarnya,manusia ni usahkan nak cari ubat kita,ubat selsema dia pun tak mampu nak cipta lagi.Sedangkan selsema dah wujud sejak dari zaman nabi Adam lagi. Pira doktor konon!!!!!!!!!


2 ulasan:

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Saya