My VVIP members

Sabtu, 13 Ogos 2011

‘Bersahur’ di ranjang - سبحان الله



Memalukan apabila ramai lelaki hidung belang, termasuk berusia emas, terperangkap dengan pakej ‘dangdut sampai sahur’ di sebuah kelab dangdut terkenal di ibu kota hingga sanggup mengabaikan tanggungjawab sebagai ketua keluarga dan lelaki Islam pada bulan mulia ini.
Nyata lelaki terbabit longlai dengan tarikan istimewa di kelab itu. Keadaan itu tidak mengejutkan kerana hanya dengan bayaran RM40 sejam, pelanggan bukan saja boleh mendapatkan khidmat pelayan pelanggan (GRO) ‘bergetah’ sebagai teman berhibur, malah menemani mereka bersahur dan di bilik tidur.

Rupa-rupanya walaupun dibulan Ramadhan ini syatan-syatan dirantai, syaitan masih mampu tersenyum kerana balaci-balacinya mampu menjalankan tugas mereka. Malah kadang-kadang sama hebat atau lebih hebat daripada syaitan itu sendiri....................................... aku fkir bencana pasti tiba untuk kita.................. daripada sibuk melarang bacaan Quraan sebelum subuh adalah lebih baik keluarkan arahan mengharamkan kelab malam,kelab dangdut dan kelab2 seumpamanya kepada semua orang Islam.

2 ulasan:

  1. Hanya kepala2 syaitan je diikat..anak2 syaitan masih ada..
    slm perkenalan..jumpa kt innit td..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Saya