My VVIP members

Sabtu, 22 September 2012

Ayu Raudah Ditegur Peminat ‘Berpakaian Tapi Berbogel’

Ini bukanlah gambar Ayu Raudah tapi gambar kucing aku Comot. Dia memang berbulu tapi bogel la juga sebab kucing mana ada baju. kalau nak tengok gamabar Ayu Raudah tu ko orang carila kat internet. banyak ada aku tak mahula subahat. Sebab dia sekarang ni pun dah pakai tudung. Cuma hari tu tersilap pakai baju terjarang sikit ingat boleh cover dengan tudung, malangnya tudung pulak terselak. Paparazi ni pun satu pandai je cari sudut nak pekenakan orang. sepatutnya beritahula dahulu apa yg dia nampak tu, ini tidak saja nak aibkan orang. jawabla kat kubur nanti.
 Aku fikir........................... orang Malaysia ni suka sangat tengok orang lain jatuh dan dimalukan. Pakat ramai-ramai tepuk tangan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Saya