My VVIP members

Jumaat, 26 Jun 2009

Apabila Babi Berkata-kata 2


"Cik Burung,ko nak tahu manusia ni bangang betul(yg makan baalifbaya).Masa aku sakit kaki dan mulut habis kaum kerabat aku dia org bunuh,sampai habis anak cucu cicit aku.Nasib baik ada yg nak kat aku,kalau tidak tak ada zuriat le aku"


"Betullah cik Bu, masa aku kena selsema pun cam tu juga. Semua unggas yg ada sayap cam aku dia org bunuh.Dengan cara kejam pulak tu! manusia memang tak berhati perut betul!!!!



Mak Bi, ko nak tahu kita le binatang paling istimewa kat dunia ni. Manusia mana berani bunuh kita. Lain le macam lembu dan burung, sakit sikit habis kena bunuh, betul tak?






Heeeeeeee, ye le Pak Bi, dengo cerita kat Malaysia lagi hebat dia org nak bina kandang morden utk kita. Ekon pulak tu!!!!!. Manusia memang sayang kat kita. Heeeeeeeee.bodohnya dia org!!!!!!
ps:Kepada peminat paintball utk pengetahuan "peluru" tu semua disalut dgn geletin dan dibuat di USA.Agaknya dia org buat drp geletin lembu kot?

3 ulasan:

  1. selembu said:hi...gelinya aku dengan enko babiiii....takdenye org suke kat kamu!....kihkihkih.....

    BalasPadam
  2. Kat Malaysia memang macam tu.... ada melayu makan komisyen jualan babi.....sebab tu berlaku double standard.....

    Babi...oh babi..... H1N1.....tak ade sesiapa pun beri cadangan hapuskan babi di seluruh dunia...kerna apa? sebab babi merupakan perisa utama serta bahan geletin utama untuk ubatan dan makanan world wide...kat malaysia ??? fikirlah sendiri.....kalau lalu cek semua makanan yang berkod E...tu geletin la tu.....

    BalasPadam
  3. Kepada peminat paintball utk pengetahuan "peluru" tu semua disalut dgn geletin dan dibuat di USA.Agaknya dia org buat drp geletin lembu kot.Tobat aku tak mahu main paintball lagi

    BalasPadam

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Saya